بین استفادهی خلاقانه از فروش و بازاریابی و استفاده از خلاقیت برای فروش و بازایابی یک تفاوت بزرگ وجود دارد. بسیاری فکر میکنند که چطور میتوانند از کانالهای بازاریابی موجود، یک کار را به گونهای متفاوت انجام دهند. اما اگر واقعا میخواهید متفاوت باشید، باید ابتدا از خلاقیت خود استفاده کنید و بعد از آن کانالهای بازاریابی را مد نظر قرار دهید.
اوبونتو به کدام سمت میرود؟نظرات این مطلب
تعداد صفحات : 446
درباره ما
اطلاعات کاربری
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
آخرین نظرات
کدهای اختصاصی